Reklama a pozycjonowanie, czyli co się bardziej opłaca

Współcześnie właściciele usługowych stron www nie mają łatwego wyboru, gdy przychodzi do kwestii promocji. Zazwyczaj wybór pada na pozycjonowanie lub reklamę. Jednak pierwsza opcja jest znacznie bardziej opłacalna. Wykupując reklamę nie jesteśmy w stanie w pełni kontrolować tego, do kogo ona dotrze. Tym samym marnujemy środki finansowe na nachalne reklamy, które nawet nie wyświetlają się prawdziwie zainteresowanym tematem. Tego typu promocja przeznaczona jest raczej dla dużych korporacji promujących konkretny produkt. Małe firmy więcej szans zyskają, decydując się na pozycjonowanie. Ekonomiczność i efektywność to kluczowe cechy pozycjonowania stron. Warto się na nie zdecydować głównie ze względu na to, że nasza strona dotrze do szczerze zainteresowanych tematyką i naszymi usługami, a o to przecież nam chodzi. Przy tym długość kampanii zależy od nas i możemy ją dostosować do naszych potrzeb i sezonu. Jeśli zajmujemy się ogrodnictwem, pozycjonowanie strony w grudniu będzie niepotrzebną stratą pieniędzy.

Komentarze są zamknięte.